USB Kabel ins Handschuhfach verlegen

  • Der 2016er Kadjar hatte standardmäßig weder CarPlay noch Android Auto.

    Ohne Upgrade der Software auf mindestens die 3er Version (offiziell auf die 7er) läßt sich auch mit dem Modul nichts anfangen

    Welche Software Version hat dein RLink?

    BOSE Edition dCi 130 4x4 in Perlmutt Weiß, Erstzulassung 29.08.2016
    mit Protection-Paket, Sicht-Paket, Winter-Paket
    Original Zubehör: Trittbretter, Sonnenblenden, Brillenhalter, Feuerlöscher, Haifischantenne, Sportpedale,
    QuickFix-Aluminium-Dachträger
    Firmeware Version 2.2.19.300 mit Boot Version 4992

  • Ik heb de Carlinkit 4.0 gekocht, maar ik kan geen Bluetooth-verbinding met de radio tot stand brengen.

    wie kan me helpen

    Ik heb een Kadjar uit 2016 waarop ik Android Auto heb gekregen via devolepermenu.

    Ik heb softwareversie 7.0.24.161

  • Ik heb de Carlinkit 4.0 gekocht, maar ik kan geen Bluetooth-verbinding met de radio tot stand brengen.

    wie kan me helpen

    Ik heb een Kadjar uit 2016 waarop ik Android Auto heb gekregen via devolepermenu.

    Ik heb softwareversie 7.0.24.161

    Is dit jouw originele Radio ? die bij een Renault dealer van versie 2.2 naar v7 is gegaan ?

    Ik heb een v3 Carlinkit ( dus alleen Applecarplay !) Een reinitilisatie van de Rlink2 heeft vaak baat ! ( 5 sec op de power button drukken.)

    Als je goed de installatie instructies volgt zou het moeten lukken. Ziet jouw mobil via wifi de auto ? ( want de mobil communiceert via WIFI en niet via bluetooth met de Carlinkit 4 !

    De CARLINKIT 4 communiceert via USB met de RADIO. Het kan ook verstandig zijn alle bluetooth connecties op de RLINK2 te reinitialiseren !

    Succes !

    Kadjar DCI 110 Bose Edition 10/2015 Titanium grau


    Rlink2 version 9.0.37.211 ; Boot version 5661

    Einmal editiert, zuletzt von AROBASE37 ()